המסע לפרק ב' - חידוש נדרים

01.06.15

בכל פעם שסיפרתי על כך שאני ובן זוגי נתן עורכים אירוע חדש ומחודש, אשר במרכזו עומד טקס חידוש נדרים - זה עורר בחברותיי נוסטלגיה לגבי האירוע שלהן ובאותה נשימה, גרם להן לתהות מה הן היו עושות אחרות בו אילו היו מתחתנות היום.

 

צילום: Jordanna Marston

 

צילום: Niki M Photography

 

צילום: Laura Marie Duncan Photography 

ככה זה, הזיכרון של האירוע עשוי להיות עדיין מתוק וטרי בדימיון ועדיין, תמיד יהיו דברים שנרצה לשנות, לשדרג, לתקן... זהו חלק מהטבע האנושי שלנו.

 

צילום: Katherine Stinnett Photography

 

צילום: Jordanna Marston

 

ככל שהזמן עובר הטעם שלנו משתנה, אנו מתפתחים כבני אדם ובמקביל גם ההיצע והאפשרויות גדלות, אז אין ספק שבהתאם לכך משתנות גם הבחירות שלנו.

 

צילום: Ingrid Lepan

 

צילום: Ingrid Lepan

 

אני נחשבת ברת מזל על כך שנפלה בחלקי ההזדמנות ליצור אירוע חדש, שמותאם למי שאנחנו כיום אך בעיניי זה לא צריך להיות מאורע נדיר.

 

צילום: Ingrid Lepan

 

צילום: Amanda Suanne

 

בארצנו הקטנטונת מקובל לחגוג בקול תרועה יום נישואין בקפיצות מדרגה של 25 שנים - קפיצות די שאפתניות אם תשאלו אותי, שהרי גם שנה, גם חמש שנים וגם עשור הן אבני דרך שבהחלט רצוי לציין ולחגוג.

 

צילום: Amanda Suanne

 

צילום: Trish Barker

 

בחו"ל מדובר בתופעה מוכרת: בני זוג שעברו כברת דרך כלשהי בוחרים לחגוג את האירוע מחדש ובאמת ניתן לראות כל מיני פרשנויות שונות לתופעה.

 

צילום: Tierney Photography

 

צילום: Tierney Photography

 

חלק מהזוגות בוחרים לקיים טקס חידוש נדרים אינטימי, אחרים בוחרים לקיים מסיבה ביתית ויש גם זוגות שלא חוששים לשלוף את התותחים הכבדים ולמעשה להרים הפקת אירוע לכל דבר, עם שמלה לבנה קומפלט.

 

צילום: Precious Pictures

 

אין באמת חוקים וכל זוג רשאי לעשות כל שעולה על דעתו ולכן גם המגוון שרואים גדול כל כך. אין שום צורך ברישום מיוחד, אפשר להזמין רק את האנשים הכי הכי קרובים או אפילו לא להזמין איש ולעשות כל שעולה על דעתנו, מעין פריבלגיה כזו של מי שכבר נישא בעבר וזה כל הכיף!

 

צילום: Katherine Stinnett

 

אם כבר מארגנים מסיבת חידוש נדרים, אין ספק שזו תהיה המסיבה הכי טובה בעיר: ככה זה כשאפשר לעצב את המקום באופן שבו רוצים, לקיים את האירוע היכן שמתחשק וכמו שניתן לנחש, גם אין ממש קוד לבוש ברור או שום כלל אצבע אחר!

 

צילום: Precious Pictures

 

צילום: Precious Pictures

 

הבסיס היחידי שנשמר בין כל האירועים שראיתי זו כמובן מהות הטקס עצמה: הרצון להחליף נדרים ומילים, להתחייב זו לזה בפעם הנוספת, לומר את כל מה שיושב על הלב ולשתף בכך את הצד השני. רק המחשבה על כך שבקרוב אשב לכתוב את הדברים הללו לבן זוגי, מה שלא הזדמן לי לעשות בפעם הקודמת, ללא ספק מעבירה בי התרגשות גדולה.

 

צילום: oby & Terilyn Brown

 

תקראו לזה טרנד אם תרצו, אבל אני בהחלט רואה בכך משהו מבורך שצריך לקרות גם בארץ ואין מאמינה גדולה ממני בכך שכל סיבה היא טובה מספיק למסיבה.

 

צילום: Niki M

 

ברמה האישית אוכל לעדכן אתכן שהאירוע שלנו מתקדם בקצב מסחרר: ההזמנות כבר מוכנות ועומדות לצאת להדפסה (ברור שאעדכן!), העיצוב כבר מתחיל לקבל צורה, מדידה ראשונה של השמלה שלי - מעשה ידיה של נועה הלינגר, כבר מאחוריי. קישוט לשיער ונעליים כבר יש לי ואפילו קייטרינג מצאתי - קייטרינג עץ השדה ואיתם אני עובדת על מתכונת ממש כייפית להגשת המזון באירוע.

 

צילום: Laura Marie Duncan

 

ואתן כלות יקרות שכבר התחתנו, האם אתן מבינות ללבי? האם גם בכן עוברת המחשבה לערוך טקס חדש? 

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)