כוכבי הפינצטה דצמבר 2015

07.01.16

השנה החדשה כבר התחילה וזו הזדמנות פנטסטית עבורנו להתבונן בכל הכוכבים שליוו אותנו במהלך החודש האחרון לשנת 2015. אנשי מקצוע נהדרים משלל תחומים, מקומות יפים לאירועים. המון אסתטיקה וגם המון אהבה, השילוב הכי טוב שאפשר לבקש לו כשמתכננים חתונה. מוכנות?

 

✮✮✮

קרן קורתי

 

 

קרן קורתי היא יקירת המערכת, מאפרת מוכשרת שליוותה אותנו בכל ההפקות הראשונות שלנו מתחילתו של הבלוג-מגזין. מאז ועד היום אנו עוקבות אחר העבודות שלה בשקיקה ורואות כיצד היא עושה חיל בעולם האיפור והחתונות, עם לוקים שהם תמיד Flawless.

 

✮✮✮

קארין אלגזי

 

 

קארין אלגזי מאמינה כי האהבה והמשיכה ליופי - לא מצריכה הסבר מיוחד ואכן, את היופי הזה היא יוצרת בשפע באמצעות מברשות האיפור, חומרי העבודה ובעיקר באמצעות ידי האומן שלה. העבודה עם הכלות מעניקה ביטוי לשני התחומים האהובים עליה ביותר: היצירה והיחסים הבינאישיים - ולכן כשמביטים בעבודות שלה ושומעים המלצות מפי הכלות שלה, מבינים כי היא מצטיינת בשניהם.

 

✮✮✮

עיהגן האורבני של תל אביב

 

 

גן ירוק, מקום לאירוע בעיצוב של לופט אורבני ופריים לוקיישן בלב תל אביב. אפשר לומר בבטחה שהגן האורבני של תל אביב מכיל בתוכו את הטוב מכל העולמות ומדובר במיקום מעולה לחתונות גדולות שיש בהן תחושה אינטימית ונעימה.

 

✮✮✮

Keridos קרידוס

 

 

אם תשאלו את האחים לבית Keridos מתי העסק התחיל, הם לבטח יכוונו לנקודת זמן אי שם בניינטיז. ככה זה כשמדובר בעסק משפחתי, האהבה המשותפת למטבח ולאוכל נרקמת מהחוויה המשפחתית. את אותה חוויה בדיוק, מביאים כיום האחים לכל אירוע שבו הם משתתפים, עם המון אהבה, ריחות, מרקמים וטעמים.

 

✮✮✮

ענבל גל מור

 

צילום: ליאור והדס

 

את ענבל גל-מור אנו אוהבות מכל מיני בחינות: הצילומים היפיפיים, ההתנהלות המעולה ברשת אבל כמובן שבראש ובראשונה, בזכות הכישרון וידי הזהב שלה שמצליחים יחדיו ליצור קולקציות שהן פשוט יפיפיות, עשויות היטב ומלאות בשיק.

 

✮✮✮

עין חמד

 

 

זוגות שמחפשים מקום לאירוע שהכי מרגיש כמו חו"ל, שנראה כמו לקוח מהמגזינים היפים ונמצא בלב לבו של הטבע - ימצאו את מבוקשם בעין חמד: אחוזה קסומה לאירועים הממוקמת בהרי ירושלים, עם גישה נוחה למקום וטבע ציורי ומרגיע מכל עבר.

 

✮✮✮

מאיה אמדו

 

 

עם רקע בעולם הצילום, מאיה אמדו מקדישה חשיבות גדולה לצילום המגנטים ומתייחסת לזה כפרויקט צילומים לכל דבר ועניין: כשהמטרה שלה היא ללכוד רגעים ולתעד אנשים - המגנטים שמתקבלים יפיפיים וכוללים גם שלל פרופס שניתנים למצולמים ופשוט עושים להם כיף.

 

✮✮✮

יעל להב

 

צילום: שרבן לופו

 

קריירה? עיסוק? כל זה נכון, אבל עבור יעל להב איפור הוא הרבה יותר מכך - היא רואה בו ייעוד, הגורם לנשים להרגיש יפות יותר ומעצים אותן אפילו יותר. כשמביטים בחיוך של הכלות המאופרות מבינים שיעל משלימה את הייעוד שלה באהבה גדולה, בכל פעם מחדש.

 

✮✮✮

המכולת

 

 

כמעצבת עם ותק מעל לעשור, עדי נתקלה בצורך של זוגות שעומדים להתחתן בהזמנות מעוצבות, יפות וכיפיות. מהצורך הזה בדיוק היא הקימה את "המכולת", חנות וירטואלית מלאת שיק, קסם ומוצרי נייר מדויקים, בדיוק כמו שאנו אוהבות.

 

✮✮✮

גרובית

 

צילום: רן ברגמן

 

איך נשמע פלייליסט משובח? אם תשאלו את הצוות של גרובית, מדובר בצלילים המותאמים לזוג ומבוססים על חוויותיו. בגרובית מביאים לנו שילוב רותח במיוחד של עמדת דיג'יי לצד מוסיקה חיה - וכך נוצרת אווירה אנרגטית המתאימה לכל עונה, סגנון ולוקיישן.

 

✮✮✮

ענת מנוס

 

 

עדינות, סטייל, נקי - זו הדרך הטובה ביותר לתאר את השמלות של ענת מנוס והתיאור הזה בדיוק הוא שגורם לכל הכלות של המעצבת להיראות כמו פיות בשמלתן הרכה והאוורירית. מי שמחפשת שיק חסר מאמץ ועם זאת גם מושקע - השמלות של ענת מנוס יתאימו לכן בדיוק!

 

✮✮✮

גני כנען

 

 

לתאר את גני כנען כגן אירועים יהיה אנדרסטייטמט, כי הם רואים את המקום בראש ובראשונה כחוויה. תחת כיפת השמיים, עם עיצוב מדויק, עם שטחים חקלאיים ענקיים וירוקים שמביטים מכל עבר, עם אוויר צח - המקום נראה ומרגיש כמו פיסת גן עדן פוטוגנית.

 

✮✮✮

ג'ן סלדקוב

 

 

בתמונות של ג'ן סלדקוב אנו אוהבות לעיין שוב ושוב (ושוב): בפעם הראשונה כדי לחוש באווירה הכללית שעולה מהצילומים ובפעמים הבאות כדי לספוג את כל הפרטים הקטנים שאחראיים על אותה אווירה משובחת. כמה כיף לזוגות של ג'ן שלבטח גם הם נהנים בדיוק מאותה התחושה, האמת? אנו אפילו קצת מקנאות בהם!

 

✮✮✮

ארז בניסטי

 

 

ארז בניסטי הוא צלם בחסד ודי בהצצה קצרה בעבודות שלו כדי להבין שזו קביעה נחרצת וחד משמעית. הצילומים שלו רכים, עדינים ויודעים ללכוד את הרגעים היפים ביותר. הרגישות שבתיעוד שלו הופכת אותו לצלם אירועים משובח.

 

✮✮✮

ISO צלמים

 

 

איזו ISO מתייחסים לכל חתונה בתור סיפור, שמתחיל עוד לפני יום האירוע, בקשר שנוצר בין בני הזוג. הם רואים את עצמם בתור השליחים לספר את הסיפור הזה, באמצעות התמונות, באמצעות הפריימים שהם מנציחים, באמצעות התיעוד - והם ללא ספק עושים בכך עבודה מופלאה.

 

✮✮✮

איגור לובנסקי

 

 

בין אם הוא מצלם דוגמנית, משפחה או זוג... איגור לובנסקי יודע להוציא מהמצולמים רגש בצורה טבעית, הכי טבעית שאפשר! בצירוף טכניקת צילום משובחת והמון חיוכים מתקבלות תמונות יפיפיות למזכרת.

 

✮✮✮

TOORA

 

צילום: מורן מעיין

 

בשמלות של TOORA התאהבנו ממבט ראשון: ברכות, בגזרות המלטפות, בתחושה שהן יוצרות, ממש כמו לדרוך על ענן. את התמהיל המדויק הזה הכלות שלנו מאוד אוהבות ואנו לגמרי מבינות מדוע, שהרי כשהוא פוגש את הגוף, נוצר לו הלוק הכי מחמיא שיש.

 

✮✮✮

אור ראש

 

 

אור ראש הוא DJ שיודע להרים את הרחבה על הרגליים, פשוט כך וזו בדיוק הסיבה שבגללה הזוגות אוהבים אותו כל כך ונשארים עם שלל זכרונות טובים מערב החתונה שנמשך עוד ועוד, בריקודים אל תוך הלילה.

 

✮✮✮

The moon swingers

 

 

 

ג'אז הוא סגנון שמשתלב היטב עם אירועים: הוא רך, נעים ונוסטלגי. זה בדיוק מה שאנו אוהבות ב- moon swingers - הרכב ג'אז של מוסיקה חיה לאירועים אשר מבצעים שירי רוק ופופ בסגנון ג'אז ובוסה נובה. את טאץ' הוינטג' הם מביאים איתם לכל אירוע ופשוט עושים פאן, כמו פעם.

 

✮✮✮

Framez

 

 

אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם הלייף סטייל הוא כל מיני כיתובים מתוקים באנגלית - טרנד שגם אנו מאמצות אל ליבנו באהבה. Framez נכנסים למשבצת הזו בדיוק ומייצרים מסגרות שבאמצעותן ניתן לעצב את האירוע ולהעניק כמתנה לאורחים - תוך טאץ' עדכני ורלוונטי.

 

✮✮✮

כמה כשרונות, כמה יצירות יפיפיות, כמה אימג'ים משובחים. יש לנו תחושה שהמדור האהוב יילווה אותנו גם לאורך 2016 באהבה גדולה!

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)