יפות יפות: מצעד הביוטי של 2016

28.12.16

לא סתם אומרים שאין כלה לא יפה: מדי חודש בחודשו אנחנו רואות עשרות מכן, כלות מרהיבות, יפהפיות, מיוחדות וקורנות וכולן אשכרה יפות ברמות של כלה.

 

לאורך השנה נתקלנו בהמון מראות שיער ואיפור מקסימים ועכשיו, בשבוע האחרון של שנת 2016, הגיע הזמן לעצור ולהיזכר בכמה מהמשובחים שבהם. מוכנות? הנה אנחנו מתחילות... 

 

+++ 

 

כשזה מגיע לאיפור ושיער, אנחנו חסידות של הגישה לפיה תפקיד האיפור הוא בעיקר להדגיש את המתנות שקיבלנו מאמא ואבא בגנטיקה, מבלי שיווצר מראה עשוי מדי. תראו כמה יפה המראה של הכלה גילי, פרי ידיה של עדי רודיק; דוגמה ומופת לאיך זה צריך להיות.  

 

gili gallery 5

(צילום: צחי שמש)

 

אהבנו כל כך את התסרוקת האסופה הנמוכה של הכלה המהממת ליהיא. איך אפשר שלא להתאהב? 

 

lihi Ido

 (איפור ושיער: כפיר גולדשטיין, צילום: רן ברגמן)

 

מי שלא בטוחה אם היא רוצה אסוף או פזור, תמיד יכולה ללכת על תסרוקת שמשלבת את השתיים - כמו זו שבחרה הכלה לי ושיצרה בכשרון רב המאפרת והמסרקת אסתי ביטון

 

li gallery 1

 (צילום: ליאור רוטשטיין)

 

למיכל ואלכס סיפור בינלאומי מעורר השראה (הם נישאו פעמיים: פעם אחת בצרפת ופעם אחת בארץ), אבל עם כל הכבוד, מה שבאמת תפס את תשומת לבנו זה הלוק היפהפה של מיכל, שהכל בו פשוט מדויק. שאפו!

 

michal gallery 1

(שיער ואיפור: רמי אלמקייס, צילום: אסף תמם) 

 

אהבנו כל כך את התסרוקת המהממת של נועה, עליה אחראית סיגל היימס המוכשרת. עם כזה שיער שופע ויפה אין ספק שהבחירה בתסרוקת חצי אסופה היא בחירה סופר נכונה. 

 

noa gallery 4

 (צילום: איל הצילום)

 

 

 

הגומה המהממת של רוני היא בבחינת "חן על חן" במיוחד עם האיפור הטבעי והמחמיא שלה ועם התסרוקת המקסימה ושזורת הגיבסניות. ביג לייק.  

 

roni gallery 34

 (צילום: דורון קדלץ, רותם להב)

 

שני המקסימה שבתה את לבנו עם איפור ושיער מחמיאים ומדויקים, שהשתלבו נפלא עם שמלת הכלה שבחרה. 

 

shani gallery 15

 (צילום: טלי דברת)

 

ולקינוח, איך אפשר שלא לכלול ברשימה כזו את יעל, שלא רק השיער והאיפור שלה היו רטרואים ומגניבים (הודות לכשרון הרב של דפנה בר-אל), אלא גם חתונת הקונספט שלה עם מגן - ברוח סרטי "בחזרה לעתיד". 

 

yaelandmagen

(צילום: בן קלמר)

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)