הבראנץ' האביבי והיצירתי שלנו

31.03.15

אחד הדברים החשובים ביותר שלמדנו במהלך חמש שנות קיומו של הבלוג-מגזין שלנו, הוא כמה אתן מוכשרות - כלות אהובות שלנו. אתן יכולות להוציא לפועל פרויקטים שונים של יצירה ולהעניק טאץ' משלכן לאירוע - ואת כל זה אתן עושות עם המון אהבה, תשומת לב וראייה של הפרטים הקטנים ושל התוצאה כמכלול.

 

לכן, אנו תמיד שמחות ומודות על כל הזדמנות לפגוש אתכן בלייב ומאמינות שבדיוק כפי שזה תפקידנו לספק עבורכן השראה, כך אנו גם יכולות ללמוד מכן. מכל מפגש כזה חזרנו עם המון רעיונות, פידבקים ושיחות שאותן ליקטנו אל סל החוויות שלנו ותרגמנו לבסוף לפוסטים ולהפקות חדשות.

 

הפעם החלטנו שהגיע הזמן לראות אתכן יוצרות בלייב, ממש למול עינינו וידענו שהדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות סדנת DIY. סדנאות שכאלה הן פתרון מעולה עבור כל מי שרוצה לעסוק בפרויקטים עצמאיים אבל רק צריכה עוד קצת הדרכה, פוש קטן לטובת התוצאה המושלמת וזו בדיוק הסיבה אשר לשמה התכנסנו.

 

 

אם כבר בסדנת DIY עסקינן, היה ברור שזה צריך להיות בסטייל שלנו ולספק כל מיני הפתעות למשתתפות כך שיחזרו הביתה עם גודי בג מתוק ובעיקר עם חיוך גדול על הפנים. לשם כך פנינו ל-סימסיסטרס, אשר כל דבר מעשה ידיהן פשוט יוצא מושלם והן ערכו לנו בראנץ' חלומי אשר שיאו היה בסדנת יצירה: בראנץ' שבו כל פרט ופרט היה מלא בתשומת לב, בדיוק כפי שניתן לצפות מצמד האחיות הנפלאות.

 

מי שהעבירה למשתתפות את הסדנה הייתה המעצבת אלנה שווב (Elena Shvab) שמתמחה בייצור כובעים אלגנטיים ומהודרים. מאלנה ביקשנו שתדריך את המשתתפות, כך שהן תוכלנה ליצור לעצמן קישוט לשיער שיהיה פרקטי אך גם חגיגי ויוכל לשמש אותן באירועים מיוחדים, ביום חתונתן ואפילו סתם בימים בהם מתעורר פתאום החשק להתקשט.

 

בגינה קסומה נערך לו שולחן ארוך ובו המתינו לבנות כל מיני מאכלי Finger good טעימים לצד שמלות פרחוניות של רוני קנטור ותכשיטים גיאומטריים של שלומית אופיר שתמיד חוברים היטב יחדיו.

 

 

 

 

 

כדי לחזק את אווירת הוינטג' הרומנטית, חילקנו למשתתפות קעקועים זמניים של MyToyTattoo עם כל מיני דוגמאות צבעוניות וכיפיות בסגנון אולד סקול. כבר מזמן דיווחנו לכן שקעקועים זמניים הם טרנד חם בעולם האירועים ואין ספק שזה עומד רק להתעצם לאור כל הדוגמאות הנפלאות שמתחילות לצוץ גם בארץ.

 

 

 

 

 

כך נוצר לו בראנץ' שכלל נשנושים, פינוקים, שיחות לגבי האירועים המתקרבים של המשתתפות ובעיקר זמן בנות איכותי, כזה שאנו תמיד שמחות לו.

 

 

 

 

 

לא הפתיע אותנו לגלות שהבנות אחזו בחוט ובמחט במיומנות רבה, עקבו אחר כל שלב ושלב בהדרכה של אלנה ויצרו לעצמן קישוטי פפיון לתפארת, שכמובן גם תועדו בסשנים של צילומים ותמונות סלפי שקישטו את הרשת.

 

 

 

 

 

 

אין לנו ספק שהתחלנו במסורת חדשה ומתוקה במיוחד - אז חג אביב שמח ולחיי המפגשים הבאים!

 

 

 

 

 

קרדיטים

הפקה: כלות אורבניות

וידאו: סטודיו MEMO

אירוח וצילום: סימסיסטרס

מעצבת כובעים: Elena Shvab

תכשיטים: שלומית אופיר

שמלות פרחוניות: רוני קנטור

קעקועים זמניים: MyToyTattoo

תודה מיוחדת לכל המשתתפות!

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)