סקירת קולקצית 2014 מבית פפיליו

25.03.14

 

מותג שמלות הכלה ״פפיליו״ הוא מסוג המותגים עימם אנו מנהלות רומן ארוך ארוך: אחת מסקירות האופנה הראשונות שעלתה ל״כלות אורבניות״, אי שם לפני למעלה משלוש וחצי שנים, היתה קולקצית השמלות של פפיליו שיצאה לאור באותה תקופה והקסימה אותנו בזכות השיק האירופאי שניכר היטב בדגמים. מאז המשכנו לעקוב בשקיקה אחר פעילותו של המותג, והנה אנו שמחות לשתף אתכן בקולקצית 2014!

 

 

 

מסתבר שלא רק אנחנו מתמלאות בנוסטלגיה לנוכח העיצובים של ״פפיליו״, שכן הקולקציה החדשה היא למעשה טייק אוף על כל אותם דגמים אהובים, אלא שהפעם העיצובים שואבים השראה מטוסקנה - חבל ארץ מדהים ביופיו ועל כן היא קרויה ״Solo Mio״, כלומר ״השמש שלי״, השמש של טוסקנה. כך מתקבלת לה אינטרפטציה שונה לטביעת האצבע המוכרת של המותג, קולקציה שיש בה קריצה לעבר אך יחד עם זאת גם טויסט עכשוי במעטפת שכולה קלאסיקה.

 

  

 

 

ברמה האופנתית מדובר באחת הקולקציות המגוונות שראינו לאחרונה, ולכן נדמה שכל אחת תוכל למצוא בקולקציה את שאהבה נפשה: שמלות תחרה רכות, שמלות דרמטיות בעלות מפתח גב או שסע נועז, ואפילו שמלות סגורות יותר - כל אלה משתלבות יחדיו כאשר המכונה המשותף ביניהן הוא הבחירה בבדים איכותיים, הקפדה מירבית על דיטיילס ושמירה על הקו הקלאסי שמשך אותנו אל פפיליו לראשונה.

 

 

 

גם הפעם בחרנו בכמה דגמים מנצחים ואהובים מתוך הקולקציה, הקרם דה לה קרם של ״כלות אורבניות״...

 

שמלות הטקסטורות

חלקה העליון של השמלה משך את תשומת ליבנו כבר במבט ראשון, שכן הוא מורכב משכבה אחת דקיקה של רשת Mesh, כשמעליה נחה שכבה נוספת של תחרה עשירה. השילוב הזה יוצר מראה סימטרי בין חלקה הקידמי של השמלה לבין חלקה האחורי, ועל אף שמדובר בכמה שכבות הלוק שמתקבל קיצי לחלוטין! בחלק התחתון, נשמר האיזון הנכון, זאת בזכות חצאית שיפון נשפכת ורכה.

 

 

שמלת ה-Scallop

הפעם מדובר בשמלה סופר-עדינה, אשר רק במבט מקרוב אפשר להבחין עד כמה היא עשירה ומלאת עניין. מפתח החזה שלה הושג באמצעות טכניקה מעניינת של שימוש בתחרה, בגימור Scallop, אשר באה לידי ביטוי גם בקו המותן. הבחירה בתחרה, ושילוב סרטי הסאטן השזורים בחלקה העליון, יוצרים תחושה של טורסו ארוך, גבעולי ומחמיא.

 

 

שמלת הפפלום

אחד הטרנדים הלוהטים ביותר בעונות האחרונות, ואחד כזה שעושה רושם שהוא לחלוטין כאן בכדי להישאר, הוא הפפלום - גיזרה היוצרת סילואטה שמחמיאה לנשים כה רבות. יחד עם זאת, הפפלום הוא בהחלט לא הכוכב היחידי בשמלה, שכן חלקה העליון מורכב למעשה משני חלקים החוברים זה לזה: בד בעל לוק גיאומטרי ואפליקציות תחרה עדינות.

 

 

כמה אנו ניהנות לעקוב אחר מותגים מרעננים ולראות עד כמה הם מתפתחים ומשתנים לנגד עיננו, אך עדיין גורמנים לנו להתאהב בהם, גם בחלוף הזמן… עונג צרוף.

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)