נצא אל היער

02.02.14

 

הינומת תחרה מתנפנפת לה ברוח ואנו רצות אחריה, מבלי לדעת לאן היא מובילה, צועדות בעקבותיה הישר לתוך מעמקי היער, בין העלים, העצים והענפים… מהופנטות מיופיה. ההליכה המסתורית הזו הובילה אותנו היישר אל אחת ההפקות הממגנטות ביותר שיצא לנו להיתקל בהן לאחרונה, הפקה שהיא באמת, אבל באמת ק-ס-ו-מ-ה.

 

כשזה נוגע לתמונות, בין אם מדובר במגזינים, אתרים או בלוגים אהובים, אנו תמיד מחפשות אחר הדבר הבא - משהו שיש בו ערך מוסף, שכמותו עוד לא ראינו בעבר. ככל שהזמן חולף נדמה שקשה יותר ויותר להפתיע אותנו, אך ההפקה הזאת הצליחה לעשות בדיוק את זה ולשאוב אותנו לתוך ההליכה האפלולית ביער.

 

ההשראה לצילומים לא הגיעה הפעם מן הטבע, ששימש כשחקן חיזוק בלבד, כי אם מהשמלות עצמן - שמלות מבית Rue De Seine, מותג שאחריו אנו עוקבות כבר תקופה ארוכה (ומתמוגגות בכל פעם מחדש!). הרעיון המרכזי היה להעניק במה שתציג את השמלות בצורה הטובה ביותר וכך התגבש הרעיון לייצר את הניגוד המושלם בין הבדים הבהירים לבין האווירה הסתווית של היער.

 

כמובן שלא יכולנו להתעלם מהשאלים בעלי השרוולים המרשימים ומההינומות הארוכות, שמונחות להן בצורה מושלמת כל-כך על גבי השמלות, וביחד נוצרים להם משחקי בדים, כאלה שהעיניים לא יכולות להפסיק ולהתבונן בהם. הוסיפו לתמהיל הזה שפתיים בגוון שזיפי, קשתות וזרי פרחים מדוייקים - וכך התקבלה לה סדרת התמונות הזאת, עטופה בסרט. כל שנותר לכן כעת הוא רק להתבונן בתמונות ולהיסחף ביחד איתנו למקום מסקרן ולא ידוע, אנחנו כבר לגמרי שם… ומה איתכן, אתן מצטרפות?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

◈◈◈

 

קרדיטים

שמלות כלה: Rue De Seine

צילום: Jessica Sim

 

מאת:כלות אורבניות