צילומי הזוגיות של שחר וסוהיל

20.10.13

 

את הסופ"ש האחרון הקדשנו למנוחה, הרבה מנוחה ואכילת טירמיסו לרוב (אם יצא לכן לעקוב אחר האינסטוש שלנו - כדאי ואף מומלץ, כי כל הדברים המעניינים באמת קורים שם…). מצברי האנרגיות שלנו התרוקנו מעט והיינו חייבות הטענה מחודשת שתמלא אותנו בכוחות מחודשים, שכן כל כך הרבה דברים טובים ומפתיעים יקרו כאן ממש, אבל ממש בקרוב… אך עד שכל אלה יגיעו החלטנו לצלול אל השבוע החדש שבפתח עם צילומי הזוגיות של שחר וסוהיל, אשר ממתינים כבר לא מעט זמן לרגע המתאים בו נשתף אתכן בהם והנה הוא הגיע - הרגע הזה בדיוק.

 

 

 

 

 

 

שחר וסוהיל (אם תהיתן לפשר השם מדובר בשם פרסי שפירושו "כוכב לכת מרוחק") נמצאים בזוגיות ארוכת שנים ואחרי שש שנים של יחד, הגיעה גם הצעת הנישואין. 

 

 

 

אך מה קדם להצעה? רכישת נעלי כלה, כן כן, הייתן מאמינות? יום אחד מצאה שחר את הנעליים אותן חלמה לנעול ביום חתונתה. היא החליטה לרכוש אותן ונחשו מה? שלושה שבועות לאחר מכן הגיעה ה-ה-צ-ע-ה.

 

 

 

זמן קצר לפני יום החתונה, שנערכה במטע האבוקדו המשפחתי במושב, החליטו שחר וסוהיל לערוך סשן צילומי זוגיות. התכנוןן המקורי היה להצטלם בפארק יקום, אך כשהגיעו למקום נוכחו לגלות שפארק כבר אין שם - אבל בי"ס לקרקס יש ויש. הדבר הפתיע כמובן גם את הזוג שלנו וגם את הצלם שלהם, אך מכיוון שמדובר בזוג שאוהב להשתטות זו עם זה - נוכחות הקרקס במקום היתה הדבר המושלם ביותר שיכלו השניים לבקש.

 

 

 

 

 

 

 

יתר הצילומים נערכו כפי שכבר זכיתן לראות בקרבת האגם שבמקום, אגם יקום, ובכמה מבנים נטושים הסמוכים לו. החיוכים של שחר וסוהיל, הצליחו להדביק גם אותנו והאהבה העצומה שהם חולקים זו לזה ניבטת מכל תמונה ותמונה - בדיוק כפי שהיינו מצפות לראות בכל סשן צילומי זוגיות משובח.

 

 

 

 

 

צילום: ליאור ניר

 

כמה נפלא לצלול אל שבוע חדש עם זוג שכזה, שממשיך למלא את מצבורי האנרגיות שלנו עוד ועוד. תודה גדולה לכם שחר וסוהיל שלנו!

מאת:כלות אורבניות