צילומי ההיריון של ג׳וליה ואלעד

31.08.14

היוש יקרות שלנו! אנו ממש מקוות שהיום שלכן מתנהל לו בצורה רגועה, כמו טיול לאורך שפת הים… ואם כבר הזכרנו את הים, אז החלטנו להביא אותו עד אליכן, למקרה שאתן בכל-זאת זקוקות ל״בוסט״ קטן של אנרגיה.

 

ג׳וליה ואלעד הם האחראיים על אווירת הגוד טיים שמציפה אותנו הבוקר, שכן מדובר בסוג של פגישת מחזור. את השניים כבר זכינו לפגוש בחתונה האורבנית שלהם, ולמקרה שפיספסתן הנה היא כאן.

 

 

 

 

אורח נוסף שאנו פוגשות בו היום ופגשנו בו גם אז, הוא הבייבי הקטן שלהם. נגלה לכן כספויילר שהבייבי הזה כבר יצא לאוויר העולם והפך את בני הזוג שלנו למשפחה. מזל-טוב מהממים!!!

 

 

 

 

אז חוץ מזוג מקסים, שמצליח לרגש אותנו פעם אחר פעם, יש לנו כאן סשן צילומים זוגי על חוף הים, עליו אחראי חיים אפריאט - הכשרון שגם צילם את חתונתם.

 

 

 

ומכאן לעניין הסטיילינג, כי איך אפשר שלא להתייחס למראה של ג׳וליה שגרם לה להיראות כמו אלה איטלקייה? הוסיפו לזה את החתן הנאה שלה, סירה תכולה וקיבלתן צילומים שהם פשוט גורג׳ס!

 

 

 

צילום: חיים אפריאט

 

כשמתחילים את היום עם קפיצה קטנה לחוף הים, גם אם היא וירטואלית בלבד, אין ספק שהמשכו יהיה פשוט מעולה - ועל כך אנו חייבות תודה ענקית לג׳וליה, לאלעד ולבייבי הקטן. נשיקות!

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)