צילומי בודואר באווירה אינטימית

17.04.15

אנו מאמינות בכוחן של התמונות לספר לנו סיפור גם מבלי להכיר את הנפשות הפועלות ולדעת מה עומד מאחוריהן. אם תציגו בפנינו שרשרת של פריימים בזה אחר זה, סביר להניח שהדימיון שלנו כבר יתחיל לרקום על כך סיפורים אפילו מבלי לקרוא על כך ולו מילה אחת. לעתים הפרשנות הזו לוקחת אותנו למקום שונה מהמציאות ולעתים היא ממש קולעת, אך כך או כך - הסיפור תמיד מעניין.

 

 

אנו מספרות לכן את כל זה, מפני שצילומי בודואר הן ז'אנר סיפורי שאנו מאוד מתחברות אליו: סיפור על אישה, סיפור על העצמה אישית ונשית, סיפור על אינטימיות. 

 

אנו לומדות את כל הסיפורים הללו מהמבטים של המצולמת, מהאינטרקציה שלה עם המצלמה, מפיסות הבגדים שיורדות אט אט ובכך חושפות שכבות של רגישות ועוצמה. השחרור הזה מהבגדים של היום יום, הוא שמאפשר למצולמת להתחבר לאמת הפנימית שלה ולגלות מחדש את הבטחון העצמי, שקורן בכל אחת מן התמונות.

 

 

 

שמנו לב כי בעת האחרונה, יותר ויותר נשים בוחרות להצטלם בצילומי בודואר, לא משנה מנין הגיעו ומהו הרקע שלהן. המצלמה מעצימה את יופיין אפילו יותר, את הרכות ואת הבשלות שלהן - ומאפשרת להן להביט בעצמן מזווית חדשה שאולי לא פגשו בה במשך זמן רב.

 

 

 

נפלה בחלקנו הזכות לשתף פעולה עם הצלמת אנה סמיונובה Anna Semenova, המגיעה לביקור בארצנו מאוקראינה. אנה מתמחה בצילומי בודואר ואנו כבר לא יכולות לחכות לפרויקט המיוחד שלנו איתה... פרויקט שיש בו ניחוח של חו"ל אך תחושה אינטימית ויופי מקומי - שילוב אהוב עלינו במיוחד.

 

 

 

אם דיברנו בתחילת הפוסט על הקשר שבין התמונה לסיפור, אז צילומי הבודואר של אנה פשוט דיברו איתנו מבעד למסך מרוב שהיו מלאי הבעה ורגש. מיד ידענו שנרצה לערוך היכרות עם מי שעומדת מאחוריהן וגילינו אישה שמאוהבת בצילום כבר מגיל 13, בעת שאחזה במצלמה הראשונה בידייה. פורטרטים של נשים הוא תחום בו החלה לעסוק לפני 7 שנים, אז החלה לצלם בסגנון הבודואר מתוך חדר השינה הפרטי שלה ומאז כמובן שהאהבה הזו רק התעצמה עוד ועוד.

 

מאז אותם צילומים ראשוניים בחדר השינה, האהבה של אנה לצילום חצתה גבולות גיאוגרפיים וכעת היא מטיילת ברחבי העולם, פוגשת נשים מתרבויות שונות ומאפשרת להן להתחבר לאותה אמת פנימית באמצעות הצילומים האינטימיים.

 

 

אל נשות ישראל באופן ספציפי, אנה התחברה הודות לרמה הגבוהה של האנרגיות שהן מקרינות, לפתיחות ולעוצמה שבהן, לעיניים מלאות ההבעה והחיוכים הגדולים. כל אותן סיבות שגורמות לנו לאהוב כל כך אתכן, כלות אורבניות שלנו.

 

 

 

גם אם נדמה שצילומי הבודואר הם סוג של טרנד, אנה אומרת כי הצלם האהוב עליה הלמוט ניוטון - עוסק בתחום כבר שנים. אלא שאם פעם צילומי בודואר היו נחלתן של דוגמניות דקיקות בלבד, אנה אומרת כי בעת האחרונה יותר ויותר נשים מבינות כי צילומי בודואר מתאימים גם להן, ללא תלות במבנה גופן ולמעשה כל אישה שמוכנה לחוות את השחרור הזה ולחגוג את גופה, תהיה דוגמנית מתאימה לסשן צילומים שכזה. 

 

 

בשלב הראשוני יש תחושה קלה של מבוכה ופרפרים בבטן, כמו בשלבים הראשונים של ההתאהבות, אך עד מהרה המגננות נופלות והתחושה היא סופר טבעית. הבטחון העצמי שמתגלה מחדש הופך את חוויית הצילום מטכנית לרגשית ובעלת משמעות אישית חשובה.

 

 

 

הביקור שלה בארץ, השני במספר, נועד להציג את הגוף הנשי במלוא תפארתו ולהראות כי אין מה להתבייש בו, מסר שאנו ללא ספק מתחברות אליו.

 

 

אם גם אתן מעוניינות לקחת חלק בצילומי בודואר, אתן מוזמנות ליצור קשר ישיר עם אנה במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. או בטלפון: 0547937770, כמו כן ניתן למצוא פרטים נוספים בעמוד האיוונט בפייסבוק.

 

מאת:כלות אורבניות