כוכבי הפינצטה נובמבר 2015

08.12.15

כשחנכנו את המדור הזה בתחילת השנה, לא תיארנו לעצמנו שמאז תחלוף שנה שלמה ובה כמדי חודש בחודשו נכיר בפניכן את כוכבי הפינצטה שלנו. לא יכולנו לדמיין או לתפוס בכלל את כמויות הכישרון ואת היצירתיות שתפקוד את המדור הזה ולכן אנו שמחות כל כך על קיומו.

 

אז ללא הקדמות מיוחדות, הבה ניגש לכוכבי הפינצטה החדשים שלנו, שהרי לשם כך התכנסנו.

 

✮✮✮

אהובת הספן

 

 

עם הריח המלוח של המים והבריזה הנעימה, שם ממוקמת אהובת הספן ובדיוק כפי שזו ממתינה לאהובה שישוב מן הים, כך ממתינים ב"אהובת הספן" לזוגות שלהם, כדי לעטוף אותם בקסם הזה של החוף ולהעניק להם חוויה אסתטית וקולינרית ייחודית.

 

✮✮✮

גיא גוטמן

 

 

כשמגיע שלב בחירת ה-DJ, רוב הזוגות נוטים להתלבט בין כמה אפשרויות סופיות. כשהזוגות מגיעים לגיא גוטמן, כבר אחרי חצי שעה ברור שמדובר בבחירה הנכונה. מהו סוד הקסם? אישיות כובשת, יכולת להבין בדיוק את הרצונות של הזוג וכמובן היכולת להרים את הרחבה.

 

✮✮✮

גלית כשריאן

 

 

גלאם, טרנדים, איפור דרמטי ומוקפד בשילוב עם תסרוקת מחמיאה - זו הדרך הטובה ביותר לתאר את העבודות של גלית כשריאן, שתמיד נראות On fleek. למרות שזה הסגנון המזוהה איתה, הופתענו לגלות שהיא גם נהדרת בכל הקשור למראות איפור טבעיים ועיצובי שיער עדינים, כי ככה זה כשאת מוכשרת - את פשוט טובה בהכל.

 

✮✮✮

ZIGNMORE

 

 

נדב זיגלמן ומור דהרי תקלטו ב-2000 מסיבות. המספר הזה קצת בלתי נתפס וקשה אפילו לדמיין כמה שעות על הרחבה הם העבירו ואת כמות האנשים שהם הרקידו. את הניסיון והגרוב המשובח הזה הם חיברו יחדיו לכדי חברת ZIGNMORE שמביאה עמה מוסיקה ברמה סופר גבוהה לאירועים.

 

✮✮✮

ליאור רוטשטיין

 

 

ליאור רוטשטיין מאמין שכדי לתפוס את הפריים המושלם, צריך לנסות כמה שיותר ודווקא הדרך לשם - הזוויות, התהיות, החוויות - הן שהופכות יחדיו לתמהיל מושלם. כשהגישה הזו מלווה אותו כבר למעלה מעשור של אינספור נסיונות ופריימים, מצליח ליאור לתעד את הזוגות שלו עם המון תשוקה ורגש.

 

✮✮✮

לירז צור

 

 

אחר העבודות של לירז צור אנו עוקבות כבר כמה זמן ותמיד מתמוגגות: יש בהן משהו מאוד רך, נעים, רומנטי. הכלות של לירז נראות תמיד יפיפיות, האהבה של הזוגות שלה נראית תמיד הכי בוהקת והכישרון שלה בולט בכל פריים ובכל דיטייל.

 

✮✮✮

מיידלע עיצוב אירועים

 

 

אם היינו מתבקשות להגדיר את דיקלה וטל, בנות הצוות של "מיידלע" במשפט אחד, היינו אומרות שהן תקתקניות, קפדניות ומלאות בהשראה - בדיוק כמו העיצוב מעשה ידיהן, מהפרט הקטן ביותר ועד התמונה השלמה, שהיא כל כולה אסתטיקה נעימה לעין.

 

✮✮✮

מעגלים

 

 

כשמעגלים הזמינו אותנו לחשוב מחוץ לריבוע ולהצטרף אליהם למעגל - כמובן שהסכמנו! אירוע שבנוי בצורה מעגלית יוצר חוויה באווירה אחרת. תוסיפו לתמהיל גם רהיטים שהגיעו ממקומות שונים בעולם עם אינסוף צבעים וטקסטורות, מנות טאפאס צבעוניות ומקוריות - ומה קיבלתן? את המעגל המושלם.

 

✮✮✮

נטלי שור

 

 

נטלי שור אוהבת לצלם אנשים: את הניואנסים הקטנים, את התקשורת ביניהם, את החיוכים היפים ואת המבטים מלאי ההתרגשות. כל התמונות הללו מצטרפות יחדיו לכדי פסיפס שמספר לנו את הסיפור אודות הרגעים המשמעותיים מן החתונה, בני הזוג והאורחים שנכחו בה.

 

✮✮✮

READY2WEDD

 

 

השמלות היפות ביותר התאספו להן יחדיו בסטודיו הקסום של אוהד איתן נורי ובו הן נמכרות במחירים אטרקטיביים. זו ההוכחה לכך שאפשר ליהנות מכל העולמות, שכן READY2WEDD מציעים איכות גבוהה, במחירים נוחים לכיס - הכל עטוף באסתטיקה נעימה, בשירות טוב ובצילומי קולקציה שפשוט עושים לנו וואו.

 

✮✮✮

סתיו אגם

 

 

את סתיו אגם כבר סימנו בתור ההבטחה בתחום עיצוב האירועים ולא פלא: היא מביאה עמה משב רוח רענן, מוטיבציה גדולה וכמובן גם חיוך. היכולת לשלב בין גוונים מפתיעים וליצור שילובים לא שגרתיים בין פרחים יחד עם טאץ' שהוא כולה שלה, כל אלה גורמים לנו לצפות בשקיקה לכל יצירה חדשה שעליה סתיו עובדת.

 

✮✮✮

Printabella

 

 

הטקסטורה המחוספסת של הנייר לעומת השפה העיצובית הרכה והפסטלית של Printabella, יוצרים יחדיו שילוב שפשוט לא ניתן לעמוד בפניו. עינב אלמקייס, כלה אורבנית בעצמה, יוצרת מגוון מוצרים שיש בהם רכות נעימה, ממש כמו לצעוד על ענן.

 

✮✮✮

דמבו בלונים

 

 

 

ברשימת הקרדיטים של הכלות שלנו אנו פוגשות פעמים רבות התייחסות מיוחדת לסוגיית האטרקציות לרחבה, שהרי מדובר בקריטריון שממש יכול לעשות לאורחים וואו. אם יש אטרקציה שאחראית על הוואו פקטור הרי שמדובר בבלונים ואילו דמבו בלונים מממשים את ההבטחה ומעיפים את האירוע אל על!

 

✮✮✮

HoneyDew

 

 

יש סיבות רבות שבגללן אנו אוהבות כל כך מוצרי נייר ואחת הסיבות הללו היא Honeydew, מותג עיצוב ומיתוג - מתוק ומרענן, אשר שם לעצמו למטרה ליצור אירועים שמחים וצבעוניים יותר - ומצליח בכך בגדול.

 

✮✮✮

טלי ומריאנה

 

 

זכור לנו בבירור היום שבו חלפנו על פני הסטודיו של טלי ומריאנה - ופשוט נעצרנו מולו כדי להתבונן. מבעד לחלון הראווה התבוננו בנו שמלות שהמילה "מרהיבה" היא אנדרסטיימנט עבורן, שהרי היו בהן כל כך הרבה דיטיילים, השקעה בפרטים הקטנים ואסתטיקה, עד שלא יכולנו פשוט להמשיך הלאה.

 

✮✮✮

לימור רוזן

 

 

הרקע הכהה והקשוח משמש קונטרה מושלמת, עבור הקולקציה החדשה של לימור רוזן: קולקציה שיש בה המון עדינות, שיק ותשומת לב לפרטים הקטנים, או כפי שאנו נהנות להגדיר אותה - קוטור מקומי במיטבו.

 

✮✮✮

שתיים רוקמות

 

 

שתיים רוקמות חופות רקומות בהזמנה אישית, אך מדובר בהרבה יותר מכך, כי השתיים האלו - דפנה ונועה, רקמו לנו התאהבות של ממש. אחרי הכל, איך אפשר שלא להתאהב בחופות יפיפיות, רקומות בעבודת יד, עשירות במשמעות, פולקלור וטעם משובח?

 

✮✮✮

אז אלו היו כוכבי הפינצטה שלנו, מוזמנות לשתף אותנו בכוכבים ובגילויים המרגשים שלכן!

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)