פרחים המאירים ימים אפורים

27.11.13

 

מצב הרוח אמנם לא בשיאו, אך אם יש משהו אחד שיכול לרומם מעט את רוחינו אלו הם פרחים. פשוט פרחים. הם ניחנו ביכולות המופלאות הללו להכניס צבע אל תוך חיינו גם כשבלב קצת אפור ועל כן הגיע הזמן לומר להם תודה גדולה, התודה הזאת שכבר מזמן מגיעה להם.

 

קים ביולו היא המעצבת הנפלאה שמרגשת אותנו כאן היום, בהפקת חורף כלבבנו, ומעניקה לנו בדיוק את קמצוץ האופטימיות שאנו זקוקות לו כל כך וכנראה שגם אתן… אז תפסנו בקמצוץ הזה חזק, חזק, והרי הוא כאן לפניכן.

 

ההשראה להפקת החורף הזאת נלקחה מן הסביבה הירוקה והטבעית שקים אוהבת, כשהיא בוחרת לשלב הרבה מן החוץ ולהביאו אל הפנים. לחיבור הזה, הבלתי ברור מאליו, יש יכולת מופלאה לחמם את האווירה וליצור כמעט תמיד תחושה חמימה ונעימה המתאימה כל כך לאירועים שמתקיימים בעונה הקרה.

 

בהפקה הנוכחית תוכלו לפגוש בכלים מן האוסף הפרטי של קים, אשר ממליצה בחום לשלב כמה שיותר פריטים אישיים בעיצוב החתונה. ואם עדיין אין ברשותכן פריטים כאלה, שהינכן אוהבות, דעו שאף פעם לא מאוחר מידי להתחיל באיסופם.

 

מוכנות לתמונות מן ההפקה? הנה הן כאן לפניכן. כל שנותר לנו לקוות הוא שהן יעודדו את רוחכן בדיוק כפי שהן עודדו אותנו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תודה לך קים, על הפקה קסומה שהגיע בדיוק בתיזמון המתאים. ולכן, כלות אורבניות יקרות, נאחל בהזדמנות זאת חג חנוכה שמח! כן, כן, היום הוא היום - היום מדליקים נר ראשון של חנוכה.

 

קרדיטים

עיצוב: קים ביולו

צילום: color-fool

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)