בר המצווה של אסף

13.11.14

מאז אותו היום לפני למעלה מארבע שנים, היום בו עלה הבלוג-מגזין שלנו לאוויר, עולם החתונות הישראלי עבר כברת דרך ארוכה, ארוכה, ארוכה… ומעט ממנה (טוב, אפילו קצת יותר ממעט) אנו נהנות לזקוף לזכותינו! בתחילה שאבנו השראה כה רבה מכל הנעשה מעבר לים, אך אט אט את ההשראה הזאת שחיפשנו התחלנו למצוא גם כאן ואין מאושרות מאיתנו על כך, באמת שאין. 

 

השנים חלפו ועולמות התוכן אשר מסקרנים אותנו רק הלכו והתרחבו (לצד חתונות אורבניות, יפות ומרגשות כמובן…), והבנו במהרה שבכל אירוע - קטן, בינוני או גדול, ניתן למצוא את הדברים האלה שאנחנו מחפשות אחריהם, בדיוק כמו במסיבת בר-המצווה השווה של אסף! רוצות להיכנס לאווירת היום שהיה? נראה לנו שהסרטון הזה הוא בדיוק מה שאתן צריכות…

 

 

אסף, הילד שבמרכז החגיגה, ניהנה מבילוי עם חברים, משחקי כדורגל ומהחדר שלו - שמכיל את כל הדברים שהוא הכי, אבל הכי, אוהב בעולם. את כל אלה ועוד השכיל המפיק והמעצב הסופר-דופר מוכשר, דרור גולן, לשלב באירוע עצמו וכך נולדה לה חגיגה אמיתית המתייחסת לעולם התוכן של מי שנמצא במרכזו.

 

 

 

 

 

 

 

מאחר שכבר הבנתן כי חדרו של אסף היווה את הבסיס לאירוע כולו, החליט דרור להוציא את מאפייני וחללי הבית אל החוץ, אל עבר החצר ושפת הבריכה - ״כי אין כמו בבית״, פשוט אין.

 

 

 

 

 

 

 

אתגר נוסף שחיכה לדרור שלנו (אין מה לומר, האיש אוהב אתגרים!!!), היה למשוך את תשומת ליבם של האורחים הצעירים יותר באירוע, ובכדי לעשות זאת פוזרו עמדות הפעלה כיפיות בחצר הבית. היתה שם עמדת גרפיטי, עמדת צילום, עץ משאלות… ובשלב מאוחר יותר שולבו גם הופעות מוסיקה מדליקות בלייב!

 

 

 

 

 

 

 

כשירד הערב הפריחו האורחים כדורי נייר מוארים לשמיים ואז התפנו לאחד ההיילייטים המרכזיים של האירוע: קינוחים, קינוחים, קינוחים - חגיגה של טעמים וצבעים רגע לפני שקופצים לבריכה. 

 

 

המלצתינו החמה היא להביט בתמונות הבאות רק על בטן מלאה.

 

 

 

 

 

 

 

אין ספק כי כוחו של עיצוב משובח לצד הפקה מתוקתקת הוא המתכון לאירוע בלתי נשכח! את בר-המצווה של אסף ברור לנו שנזכור עוד זמן רב…

 

קרדיטים

הפקה, עיצוב ומיתוג: דרור גולן

לוקיישן: בית פרטי

צילום סטילס: שחר דרורי

צילום וידאו: אסף רביבו, SOLANCE

קייטרינג: קטורה מבית ״מעשייה״

בר: בר-בר

קפה: ארומה

קינוחים: רולדין

תאורה והגברה: תומר ברנובסקי
ריהוט: גיא אייל

עיצוב גרפי: אילה לינב

צמחיה: שגיא אירועים פורחים

במות, דקים, קירות והצללה: אותנטים
עמדת צילום: פוטו טיים

איפור ועיצוב שיער: קתרין כהן

דפוס: קולורטאץ׳

הפעלות לקטנטנים: הגובהטרון

הפעלות לקטנים-גדולים: קרמבו

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)