פרידה מהסתיו: הפקת קוקטיילים חגיגית

26.11.14

החורף שהגיע סוף סוף למחוזותינו, מכתיב שינויים כיפיים ביום יום שלנו: המלתחה עוברת לצבעים חמימים ועטופים בשכבות, תבשילים ומרקים ממלאים את הבטן שלנו ואפילו הדרינקים שמהם נהנים באירועים מיוחדים ואפילו יחדיו בבית – נעשים עשירים וארומטיים יותר - כשלפתע הטעמים הקלילים של הקיץ מפנים את מקומם לטובת ה"תותחים" הכבדים.

 

 

כשגנרל חורף מגיע זה סימן בשבילנו להיפרד מהסתיו הישראלי הקצרצר שבכל שנה מחדש מגיח לביקור נימוסין ומיד מתמוסס לו. את העונה הקצרה מדי והאהובה עלינו במיוחד חגגנו השנה עם שורה של דרינקים עונתיים וחגיגיים, ממש כמו אלו שמביטים בנו בכל העת מבעד למגזינים הנחשקים, בטיילור מייד – שבו דרינקים משובחים הם חלק בלתי נפרד מהדנ"א של המקום.

 

 

התיישבנו מסביב לבר, שהוא הלב של הטיילור מייד והחלק הדומיננטי ביותר שלו - ואילו בצדו השני קיבל את פנינו דניאל, מיקסולוג הבית, אשר רקח ממש אל מול עינינו קוקטיילים עשירים שחיממו את הבטן לצד מאכלים שהתמזגו עמם ויצרו חגיגה של ממש.

 

 

שלב אחר שלב עקבנו אחרי דניאל בעיניים מהופנטות של ממש, בעוד הוא גירד לימונים, ערבב בין משקאות מעניינים והוסיף תיבולים שנתנו את הפאנץ' הזה שממש מתקשר לסתיו, עד שנוצרו להם הקוקטיילים אשר התכתבו בצורה מדויקת עם ההווי והעיצוב של המקום.

 

 

 

 

לאחרונה נתקלנו ביותר ויותר זוגות אורבניים שעובדים בצמידות עם הבר של מקום האירוע ואפילו רוקחים משקאות מיוחדים שנושאים את שמם. זו בדיוק ההקפדה הזו שעושה לאורחים תחושה מיוחדת ומאפשרת להם ליהנות מכל פרט ופרט הקשורים ביום החתונה.

 

 

 

בכל הנוגע להכנת הקוקטיילים, אין ספק שתהליך העבודה הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה עצמה ולכן היינו מוכרחות לחלוק אותה יחד איתכן, בסרטון מתוק:

 

 

דניאל רקח עבורנו חמישה קוקטיילים מושלמים, כל אחד מהם היה חוויה של ממש. אז קבלו אותם, את היפים האלו:

 

 

 

 


לקח לנו הרבה זמן לשכנע את דניאל לשתף אותנו באחד המתכונים. אז הנה הוא, משקה ה-Italian fall וכשמו כן הוא – מרגיש כמו צעידה בין עלי השלכת הצבעוניים בלב איטליה ומבוסס על נגיעות של  וודקה belvedere עם שמפניית Moët בתוספת קוביות קרח מעוטרות בפקעות ורדים מיובשים. איזה שילוב מעורר תיאבון! מוכנות?

 

 

60 מ״ל belvedere vodka

15 מ״ל ליקר מראסקינו (או כל ליקר דובדבן)

15 מ״ל סירופ וניל ביתי (גם מי סוכר יתאימו)

שפריץ קטנטן של מי זהר (תמצית ורדים)                   

למלא את הכוס בקרח ולהוסיף עד הסוף שמפניית Moët & Chandon (אפשר להחליף את השמפניה בכל קאווה או ברוט) לערבב ולהגיש.

 

 

 

אווירת הסתיו... כמה שחיכינו לה וכל כמהר היא חלפה לה... ניפגש שוב בשנה הבאה - צ'ירס!

 

✧✧✧
קרדיטים
הפקה וקונספט: כלות אורבניות
צילום סטילס: נעה קדמי
צילום וידאו: Luma
לוקיישן, קוקטיילים ונישנושים: טיילור מייד Tailor Made
מיקסולוג: דניאל ווינשטיין
וודקה belvedere
שמפניה Moët & Chandon
יבואן י.ד עסקים

 

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)