החתנים של זברה

26.01.14

 

גברברים אורבניים שלנו, הגיע הזמן לתפוס את מקומכם מול המסך כי את היום הזה אנו מקדישות לכם. אם יש דרך לפתוח את השבוע בסטייל ובגרוב, אז מצאנו בדיוק אבל בדיוק את ההפקה המתאימה ונדמה לנו שגם הכלות שלצידכן יתמוגגו מכך, ממש כפי שהתמוגגנו כאן אנחנו.

 

אלה שאחראיים על כל הסטייל המשובח הזה, הם לא אחרים מאשר ״זברה מוסיקה״, אשר ההפקות הקודמות שלהם (כאן וגם כאן) העלו את נקודת הרתיחה בבלוג-מגזין שלנו שוב ושוב. הפעם אנו נוקשות את קצות האצבעות שלנו לקצב צלילים מלאי פאנק ויש לנו תחושה שגם אתם עומדים להניע את הגוף לצלילי המוסיקה המשובחת שממתינה לכם בסיום הפוסט.

 

 

 

 

 

 

אך עוד לפני כן, אי אפשר להתעלם ממנת הסטייל המזוקקת שממתינה לנו כאן: חולצות מכופתרות, שרוולים מופשלים, עניבות פפיון וחולצות משובצות לצד שלל אקססוריז הורסים שנארזו להם במעטפת האולטמטיבית - בדמותם של חתנים מדליקים.

 

 

 

 

 

כיאה להפקה שחוגגת את נקודת המפגש בין הסטייל למוסיקה, כל הדוגמנים שמככבים בה מגיעים מעולם הקצב והצלילים: גל דוידסון השחרחר עם הג׳קט הכחול הוא סולן להקת אלקטריק זו, דן אורבן בעל השיער הזהוב הוא מנהל מוסיקלי, די ג׳יי וגם גולש בזמנו הפנוי, אורן מרזם השחרחר בעל הלוק הגותי, הוא מעצב גרפי במקצועו, מעצב למוסיקאים ואירועים בחיי הלילה - ואחרון חביב - רועי אפרת, העובד בהפקות אופנה וטלוויזיה רבות. כולם מגיעים מעולם הרוקנרול עם מוסיקה אשר זורמת להם בעורקים וכך הם מביאים את האפיל הזה עימם, היישר ל״כלות אורבניות״.

 

 

 

 

 

 

כדי ללכוד את סגנונם הבלתי שיגרתי של הדוגמנים בתמונות, גם הפעם ניגש למשימה הצלם הכה מוכשר לירון אראל, שמבין דבר או שניים ברוקנרול. כשמאיה בכור מנצחת מלמעלה על ההפקה ובנות BDY Make Up & More מנצחות על האיפור, יצר הצוות ההורס הזה את התמונה המלאה, זו שעוררה בנו חשק עז לאחוז בקוקטייל ולהצטרף לדוגמנים שלנו לריקוד או שניים.

 

 

 

 

 

 

הלוקיישן שאירח את חגיגת הסטייל המשובחת הזו הוא ״אביגדור״, אשר מראה הלופט התעשייתי והמחוספס שלו התכתב בדיוק רב עם ההווי על הסט וגרם לו להיראות כמו סצינה מתוך ״מד מן״. אם המקום נראה לכם מוכר, אינכם טועים! הלוק המודרני שלו שימש כרקע להפקת השנה האזרחית החדשה שקישטה את הבלוג-מגזין שלנו ממש לאחרונה.

 

 

 

 

 

ואחרי שזכינו לראות את התמונות מן ההפקה, כעת אנו מוכנות למסיבה, מקוות שגם אתם כי זה בדיוק מה שמצפה לנו בסרטון שצבע את היום שלנו בשלל תווים… אז איחזו בידה של הכלה האורבנית שלכם, הניעו את הרגליים וריקדו! פשוט ריקדו!

  

*ולמקרה ששכחתם - רק רצינו להזכיר לכם כי הטיסה של הזברות לברלין יוצאת בקרוב, כל הפרטים ממש כאן.

 

קרדיטים

מוסיקה: זברה מוסיקה

הפקה: מאיה בכור

צילום סטילס: לירון אראל

צילום וידאו: חן מכלוף

לוקיישן: אביגדור

איפור: BDY Make Up & More

שיער: רועי הוביט אפרת

בגדי גברים: שי שלום

נעלי גברים: Fiocco nero

 

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)