למעלה למעלה, על כדור פורח

03.07.16

כשאנחנו חושבות על רגעי מפתח בזוגיות כמו הפעם הראשונה בה אומרים אחד לשני שאוהבים, המעבר לדירה משותפת, הצעת הנישואין ויום החתונה, אנחנו יכולות לסכם את המחשבות במילה אחת: התעלות.

 

HotAirBalloon gallery 2

 

HotAirBalloon gallery 3

 

HotAirBalloon gallery 4

 

אם לשפוט לפי צילומי ה-Save The Date הקסומים שלהם, בני הזוג הילה וניר לחלוטין יסכימו עם ההגדרה הזו: השניים בחרו להזמין את האורחים שלהם לשמור את התאריך באמצעות סדרת תמונות משגעת שצולמה על (וליד) כדור פורח.

 

HotAirBalloon gallery 5

 

HotAirBalloon gallery 6

 

כששמענו את סיפור הזוגיות המקסים שלהם, הבנו שסשן הצילומים משקף באופן מדוייק את האופי שלהם ושל הזוגיות שלהם. הילה וניר הכירו בגיל 16 סביב מדורה בל"ג בעומר ומאז ועד היום - האש ביניהם לא כבתה. עם השנים אותה אש היא זו שמרימה אותם למעלה, ממש כמו בכדור פורח...

 

HotAirBalloon gallery 7

 

HotAirBalloon gallery 8

 

HotAirBalloon gallery 9

 

את הדרך המשותפת הם התחילו כידידים טובים, אבל כשהילה חזרה מטיול בהודו לפני 3 שנים, ניר הצהיר בפניה על אהבתו והם הפכו לזוג. לפני ארבעה חודשים הגיעה הצעת הנישואין, כשניר כרגע ברך בביתם בעפולה.

 

HotAirBalloon gallery 10

 

HotAirBalloon gallery 11

 

כשהגיע הזמן להזמין את האורחים לשמור את התאריך, היה ברור שהצילומים יתקיימו בשדה פתוח בעמק יזרעאל ובשילוב כדור פורח מאחר וניר הוא מנהל צוות קרקע באתר הכדורים הפורחים שבגלבוע.

 

HotAirBalloon gallery 12

 

התמונות שלפניכן הן ההוכחה שבהינתן הלוקיישן המתאים, אין צורך להעמיס באלמנטים: שדה החיטה הקצור יחד עם הכדור הפורח המרשים, לגמרי עושים את העבודה וכל שנותר הוא לשלב כמה חפצים חמודים נוספים שמשלימים את האווירה ועוזרים לספר את הסיפור (מצלמת הפולארויד, שמיכת פיקניק וכובע הקש של הילה).

 

HotAirBalloon gallery 13

צילום: שיצו צלמים

 

תסכימו איתנו שיש המון קסם בניחוח הווינטג'י - שלא לומר אינסטגרמי - שעולה מהתוצר המוגמר. לא יודעות מה איתכן, אבל לנו הם לגמרי עשו חשק לעלות על כדור פורח ולהסתכל לשעה קלה על העולם מגבוה.

 

קרדיט צילום: שיצו צלמים 

 צולם ב- SkyTrek כדורים פורחים

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)