יואנה ויוסי, 12.6.14

25.03.15

כמעט בכל חתונה אנו פוגשות כמה פריימים בשחור-לבן. נדמה כי הפריימים הללו מביאים מימד אחר לצילומים, מציגים אותם מזווית קצת שונה ודווקא בגלל היעדר הצבע - מאפשרים לנו להתמקד במהות של הצילום עצמו. הצילומים של יואנה ויוסי תועדו כולם בשחור-לבן, ללא טיפת צבע ולמרות זאת כשמביטים בהם, הם מספרים לנו סיפור צבעוני במיוחד ואפשר לנחש מה הייתה פלטת הצבעים שכיכבה במציאות גם מבלי לראות אותה מבעד לפריימים. על היכולת הזו נוכל להודות לאמיר חזן, אשר בחר בצורת התיעוד האמיצה הזו והצליח לבטא באמצעותה קשת של צבעים יפים.

 

 

 

 

 

הצילומים מציגים בפנינו את שמלתה המרהיבה של יואנה, שמלה שכולה דרמה עם חלק תחתון מחולק לשכבות ותסרוקת של פעם. השילוב הזה יחד עם חליפת הטוקסיקו האלגנטית של יוסי, גורם לשניים להיראות כמו הישר מהשטיח האדום בהוליווד. אין ספק שצילומי שחור-לבן תפורים על הזוג הקלאסי שלנו.

 

 

 

 

הצבעוניות של הטבע, הסימטריה והטקסטורה של העצים עוברת גם בתמונות ומרגישים שהלוקיישן הזה איפשר לזוג להיות חופשיים, ליהנות זה מזה ומהרגע שלהם יחדיו בנקודת הזמן ההיא.

 

 

 

 

יותר מכל, מרגישים את האהבה הגדולה בין בני הזוג: בחילופי המבטים, במגע העדין בין הידיים, בחיוכים שנוצרים כשהמבטים מצטלבים... את האהבה הזו אנו יכולות לזהות בכל צבע שהוא.

 

 

 

 

כיף לפגוש בתיעוד אחר, שמאפשר לנו לבחון את האירוע כולו מזווית מעניינת.

 

קרדיטים

מקום האירוע: אולם via events

עיצוב: floresta 2000

מוסיקה: לקהלת moments
צילום סטילס: אמיר חזן
צילום וידאו: שי חזן
איפור:תהילה גוטלייב
עיצוב שיער:אוהד דגן
טבעות: diamor
עורך טכס: הרב דוד דרעי והרב אליהו בירנבאום

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)