ג׳וד ואלעד, 20.6.13

19.02.14

 

הזמנה ובה נראות שתי צלליות, שלה ושלו הנושקות קלות זו לזו, בעודן מחזיקות בבלונים העשויים טביעות אצבע צבעוניות - הייתה בדיוק האחת שקיבלה את פנינו במהלך היכרותנו עם ג׳וד ואלעד. כבר אז ידענו שמדובר בזוג עם סטייל משובח שממש, אבל ממש כדאי להכיר.

 

למרות שלנו היה ברור כבר משלב ההזמנה שבני הזוג האלה כנראה נועדו להיות יחדיו, מסתבר שלהם זה לא היה מובן כל-כך ולכן נדרשו חודשי היכרות רבים ופאזה קצרה של ידידות מלאה ברמזים, עד שכולם כבר הבינו: ג׳וד ואלעד הם בלתי נפרדים.

 

 

 

 

 

אחרי שסיימו את השירות הצבאי, טסו השניים לטייל בחו״ל ואפילו עברו להתגורר יחדיו. רגע אחד קטן לפני שהחלה השנה החמישית ללימודיה של ג׳וד, הרופאה לעתיד, ״חטף״ אותה אלעד לסופ״ש רומנטי בצפון הארץ ושם, מתחת לשמיים זרועי כוכבים, שאל הוא את השאלה. ג׳וד שהתרגשה מהמחווה המפתיעה לא הפסיקה להוריד את מבטה מן הטבעת המנצנצת ותשובתה הייתה… ברור שכן!

 

 

 

 

 

 

אז אם כבר בשלב ההזמנות היה מובן שמדובר בזוג מלא בסטייל, אין ספק שהתמונה החלה להתבהר ככל שההיכרות שלנו הלכה והעמיקה: היא עם תסרוקת מגולגלת של צמות ושמלה שחלקה העליון תחרה וחלקה התחתון טול. הוא, בעל עיניים בצבע מהפנט וחליפה מדוייקת בצבע האפור-שחור והלבן. וביחד - שלמות.

 

 

 

 

 

לאן לקח הזוג האורבני שלנו את כל הסטייל המשובח שלהם ביום האירוע? לצילומים מקדימים שנערכו בשדה ירוק, כזה ששימש כתפאורה המושלמת ללוק המונוכרומטי של השניים. בשדה הזה טיילו ג׳וד ואלעד כשהם אוחזים יד ביד, מתחבקים, מתנשקים… ונושמים אוויר צח אל הריאות, רגע לפני שהחגיגה הגדולה מתחילה.

 

 

 

 

טקס החופה נערך באווירה אינטימית, בעת שהשניים הקריאו מסרים מרגשים שכתבו זו לזה. מיד לאחריו הפתיעו המשפחה והחברים הטובים בקטנים אומנתיים שהכינו במיוחד עבור הזוג שלנו.

 

 

 

 

 

ג׳וד ואלעד סיפרו לנו כי מהרגע שהתעוררו לבוקר החתונה ועד שהסתיים לו היום הזה אי שם בלילה, הרגישו השניים כאילו חלפה רק שעה קלה. אז נכון מה שאומרים: הזמן באמת טס כשנהנים.

 

 

את הפוסט הבא נסיים הפעם עם שיר שישאיר לכן טעם מתוק של עוד בפה, השיר שלצליליו נפגשו לראשונה ג׳וד ואלעד ביום החתונה. השיר הזה גרם לפרפרים בבטן להופיע, בדיוק כפי שגם אנחנו הרגשנו כשהשניים התארחו כאן אצלינו היום!

 

 

◈◈◈

 

מקום האירוע: הבאר של סבא

קייטרינג: טעם וצבע

בר: זויה

שמלת כלה: טלי הנדל

איפור: טלי פאוור

עיצוב שיער: שגיא דהרי

תכשיטים ואקססוריז: עגילים - איה בן יעקב, צמיד - אם החתן

צילום סטילס: מאמא צלמים

צילום וידאו: Moving Stills

הזמנות: סטודיו פופאפ

די ג׳יי: אורי בס

רב: הרב חיים הבלין

מאת:כלות אורבניות
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)