הזמנת החתונה של ליניקה

11.06.14

 

יותר ויותר זוגות אורבניים משגרים את הזמנות החתונה שלהם לאוויר העולם, כשהם מנסים ליצוק מהאישיות שלהם אל הנייר ולהעביר קמצוץ מן האווירה שתחכה לאורחים באירוע עצמו.

 

הזמנת החתונה של לינוי, העומדת מאחורי הסטודיו המתוק ״ליניקה״, מצליחה לעשות בדיוק את הדבר שתיארנו כאן זה עתה, באמצעות הבחירה לאייר את דמותה ואת דמותו של אדם (בן זוגה) כדמויות ויקטוריאניות - מחווה לרקע ממנו מגיע החתן ולחייהם המשותפים בלונדון בעבר.

 

 

 

מלבד הפרטים הללו, בחרה לינוי לקחת את ההזמנות לשלב הבא ולהפוך אותן לחוויה מיוחדת במינה: כשסיימה לאייר את קווי המתאר של הדמויות בהזמנה, החליטה שלא לצבוע אותן, אלא לשלוח לכל אחד מן האורחים חפיסת צבעים על-מנת שיצבעו אותן כאוות נפשם.

 

מעבר לכך שמדובר בדרך יצירתית להעביר את הזמן (ואנו בטוחות שהאורחים שמחו לחזור לפתע לתקופת הילדות!), מדובר באפשרות אשר מעניקה לכל אחד מהמוזמנים להביא את נקודת מבטם להזמנה ולצבוע את דמויותיהם של לינוי ואדם כפי שהם רואים לנכון.

 

 

 

בצידו האחורי של עמוד הצביעה, הופיעה גלויה עליה ניתן היה לכתוב איחולים ולמסור ביום החתונה ככרטיס ברכה. לינוי קיוותה שכך היא תוכל לחזות ביצירות של אורחיהם וכך בדיוק היה! אוסף גלויות אשר כל אחת מהן נצבעה בצורה שונה, הפכו ליצירה אחת מופלאה אותה שומרים בני הזוג כמזכרת של אהבה.

 

 

 

התמוגגנו לחלוטין מהדרך בה הדגימה לינוי כיצד אדם יצירתי יוצר דבר מה שהוא כל כולו שלו, כזאת שהושקעה בו מחשבה רבה ותשומת לב. ואם חשבתן שהאורחים עזבו את האירוע ללא מתנה קטנה - טעות בידכן, שכן לינוי ואדם דאגו לפנק אותם בחבילת מגנטים מאויירים (וכמובן גם אותם איירה לינוי), שיוכלו לקשט את בתיהם.

 

 

 

 

אחחח… כמה שאנו אוהבות את עולם ההזמנות והמיתוג, הוא תמיד מצליח למלא אותנו בהשראה!

 

 

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)