צמות בשחור לבן

07.08.14

 

בדיוק כפי שעולם האופנה משתנה ללא הרף וטרנדים מתחלפים להם חדשות לבקרים, כך גם אנו מבחינות בשינויים המתרחשים כל העת בתחום הביוטי, המהווה חלק בלתי נפרד מעולם החתונות הישראלי, ומעסיק ימים כלילות אתכן, הקוראות היקרות שלנו.

 

אחד הטרנדים אשר מלווה אותנו כבר זמן מה הוא ללא ספק - הצמות! אותן צמות שהופעת הבכורה שלהן הייתה ביישנית ואפילו בלתי מורגשת, הפכו עם הזמן לסימן ההיכר של כלות רבות, שאת ראשיהן מעטרות צמות בוריאציות רבות ומגוונות.

 

 

 

היתרון הגדול של הצמות זו היכולת ליהנות מכל העולמות: שיער במראה כמעט אסוף, אך בצורה לא מוקפדת ונון-שלנטית, כאשר הליפוף של קצוות השיער יוצר אפקט פיסולי וממש מעניין לעין. כל היתרונות הללו בדיוק גרמו למאפרת ולמעצבת השיער המוכשרת שרון מימון, ליצור הפקה מונוכרמטית אשר מעניקה במה לכוכבת האמיתית בצילומים... הצמה!

 

 

שרון מאמינה שכל כלה יכולה למצוא את הצמה שמתאימה לה, אך כדאי להתייעץ מראש עם אנשי מקצוע שידעו לבחון את סוגיית ההתאמה. ישנן תסרוקות המתאימות לבעלות מבנה פנים רחב, בעוד שאחרות יתאימו דווקא למבנה פנים צר, ולכן אין באמת צמה אחת שתתאים לכולן.

 

 

 

די להביט ביצירותיה של שרון בכדי להבין עד כמה הן יכולות להיות מגוונות, תסרוקות המשלבות צמות, החל מצמת הפישטייל הנשזרת על הצד בסגנון מרושל, דרך צמת כתר ועד צמות צרפתיות בסגנון קלאסי.

 

 

במסגרת תמונות ההפקה, גם מן האיפור המדוייק לא הצלחנו להתעלם, שכן מדובר בלוק המתאים לגמרי לחתונת ערב ובא לידי ביטוי באמצעות לחיים פיסוליות לצד עיניים מעושנות, בהן ניתן דגש על התיחום העליון והתחתון כאחד.

 

 

אז את חברתינו הצמה הנונשלנטית כבר אימצנו מזמן ליומיום, כשידוך מושלם לימי הקיץ החמימים, וכשבערב משנה היא את צורתה ומשתלבת בתסרוקת ערב מדליקה… התענוג הוא כפול ומכופל.

 

קרדיטים

 

צילום: אמיר יהל

איפור ועיצוב שיער: שרון מימון

דוגמנית: אלקסה ל״אלינור שחר״

 

 

מאת:כלות אורבניות
תגיות:
פרויקט מציאות מדומה יצא לדרך
באיזה איזור בארץ? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
מה הסגנון? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)
כמות אורחים משוערים? (ניתן לסמן כמה אפשרויות)